Analytika

Data jsou pro nás podmanivou drogou, bez které se neobejdeme. Jen s nimi můžeme zažít ten správný pocit kontroly.



Nastavení

  • Nastavíme kompletní analytický ekosystém. Kromě hlavních KPIs trackujeme i všechny ostatních významné interakce vašich potenciálních zákazníků, které nám pomáhají v ještě důslednější optimalizaci.
  • Propojíme vaše CRM data s reklamními systémy. Díky tomu ještě více zpřesníme cílení, ale také pročistíme vaše podniková data.
  • Trackování konverzí a ostatních interakcí (události) jsme schopni nastavit sami přes nástroj Google Tag Manager – neplatíte za čas vašeho webdevelopera.

Atribuční modelování

Kromě základních principů atribuce nás baví řízení kampaní podle pokročilých data-driven modelů využívající prediktivní algoritmy. Pro tyto účely využíváme samozřejmě Google Analytics, ale pro progresivnější analýzy nám v týmu nechybí proškolení specialisté platformy ROIVENUE.

Integrace dat

Propojíme data z reklamních systémů s vašimi podnikovými daty, načteme do datového modelu a vykreslíme v přehledných dashboardech. Tvoříme jak manažerské reporty s uceleným pohledem na nejdůležitější ukazatele, tak pokročilé „prasečiny“ pro vaše analytiky.