Orientační ceník

Každý projekt je jinak časově náročný a od toho se odvíjí i cena našich služeb. Pro představu mrkněte na náš orientační ceník.

Malý projekt

Menší projekty s mediální investicí 15 – 50 tis. Kč / měs.

  • 6-13 hod. optimalizace kampaní.
  • Typy kampaní: search, display, zbožové srovnávače.
  • Revize a nastavení analytiky reklamních systémů a Google Analytics.
  • Online report v Google Data Studio (základní šablona).
  • Konektory pro import marketingových spendů z reklamních systémů Sklik, Zboží, Heuréka, Glami, Sklik, Facebook, RTB House, Favi, CJ affiliate, Biano, Skrz, Affiliate Club).
7 000 Kč - 15 000 Kč

Střední projekt

Střední projekty s vyšším produktovým portfoliem a mediální investicí 50 - 250 tis. Kč / měs.

  • 15 - 30 hod. optimalizace kampaní.
  • Typy kampaní: search, display, zbožové srovnávače, RTB a videokampaně.
  • Kompletní revize a nastavení analytiky reklamních systémů a Google Analytics.
  • Kompletní zajištění customizovaného reportingu v Google Data Studio.
  • Konektory pro import marketingových spendů z reklamních systémů Sklik, Zboží, Heuréka, Glami, Sklik, Facebook, RTB House, Favi, CJ affiliate, Biano, Skrz, Affiliate Club.
  • PPC BEE do 2 000 produktů zdarma.
  • Úprava XML feedů 1 hod. zdarma příprava/revize xml feedů před spuštěním kampaní.
15 000 Kč - 30 000 Kč

Velký projekt

Projekty vyřadující vysokou náročnost na optimalizační strategie a s mediální investicí nad 250 tis. Kč / měs.

  • Minimálně 30 hodin alokovaných pro PPC specialisty, programátory i account managery.
  • Typy kampaní: search, display, zbožové srovnávače, RTB, a videokampaně.
  • Kompletní revize a nastavení analytiky reklamních systémů a Google Analytics.
  • Kompletní zajištění customizovaného reportingu v Google Data Studio.
  • Konektory pro import marketingových spendů z reklamních systémů Sklik, Zboží, Heuréka, Glami, Sklik, Facebook, RTB House, Favi, CJ affiliate, Biano, Skrz, Affiliate Club.
  • PPC BEE do 5 000 produktů zdarma.
  • Příprava/revize xml feedů před spuštěním kampaní.
  • Skripty a příprava dat pro PPC systémy.
Od 30 000 Kč

Start pro Eshopy

Chci to zkusit. Mám pro podporu online prodeje připraven rozpočet 15 až 20 tis. Kč

  • Založení reklamních účtů (pokud již nejsou založeny).
  • Nastavení popř. revize analytiky v reklamních systémech a Google Analytics.
  • Nastavení kampaní v:
    • Google Ads: Google Shopping,
    • Sklik: Produktové inzeráty (PI) a Dynamický retargenting.
Jednorázová cena balíčku: 7 000 Kč
(set-up kampaní a správa po dobu dvou měsíců)

Konzultace a poradenství

Konzultační činnost využívají nejčastěji klienti, kteří mají vlastního PPC specialistu nebo agenturu, ale rádi kampaním dodáváji pravidelné svěží impulsy a chtějí mít nezávislý pohled / kontrolu nad zvolenými taktikami.

1 200 Kč / hod.

Komplexní audit PPC kampaní

Žádný účet není perfektní, obzvláště pokud se mu stejný člověk věnuje delší dobu. Pokud si chcete ověřit, zda vynakládáte peníze efektivně a využíváte opravdu online prostředí naplno, rádi vaše aktivity zrevidujeme. Nezávislá expertíza je mnohdy i účinným prostředkem,
jak stávající agenturu motivovat k vyšším výkonům.

10 000 Kč - 30 000 Kč

Školení

Tuto službu a cenové balíčky připravujeme.
Na co se můžete těšit:

  • Jak si správně vyhodnotit data v Google Analytics.
  • PPC kampaně v Google Ads a Skliku pro začátečníky a pokročilé.
  • Jak na Google Data Studio.
  • Školení na míru (obsah školení namícháme tak, aby měl pro Tebe maximální přínos).