Orientační ceník
Každý projekt je jinak časově náročný a od toho se odvíjí i cena našich služeb. Pro představu mrkněte na náš orientační ceník.
Malý projekt
Menší projekty s mediální investicí 15 – 50 tis. Kč / měs.
- 6-13 hod. optimalizace kampaní.
- Typy kampaní: search, display, zbožové srovnávače.
- Revize a nastavení analytiky reklamních systémů a Google Analytics.
- Online report v Google Data Studio (základní šablona).
- Konektory pro import marketingových spendů z reklamních systémů Sklik, Zboží, Heuréka, Glami, Sklik, Facebook, RTB House, Favi, CJ affiliate, Biano, Skrz, Affiliate Club).
Střední projekt
Střední projekty s vyšším produktovým portfoliem a mediální investicí 50 - 250 tis. Kč / měs.
- 15 - 30 hod. optimalizace kampaní.
- Typy kampaní: search, display, zbožové srovnávače, RTB a videokampaně.
- Kompletní revize a nastavení analytiky reklamních systémů a Google Analytics.
- Kompletní zajištění customizovaného reportingu v Google Data Studio.
- Konektory pro import marketingových spendů z reklamních systémů Sklik, Zboží, Heuréka, Glami, Sklik, Facebook, RTB House, Favi, CJ affiliate, Biano, Skrz, Affiliate Club.
- PPC BEE do 2 000 produktů zdarma.
- Úprava XML feedů 1 hod. zdarma příprava/revize xml feedů před spuštěním kampaní.
Velký projekt
Projekty vyřadující vysokou náročnost na optimalizační strategie a s mediální investicí nad 250 tis. Kč / měs.
- Minimálně 30 hodin alokovaných pro PPC specialisty, programátory i account managery.
- Typy kampaní: search, display, zbožové srovnávače, RTB, a videokampaně.
- Kompletní revize a nastavení analytiky reklamních systémů a Google Analytics.
- Kompletní zajištění customizovaného reportingu v Google Data Studio.
- Konektory pro import marketingových spendů z reklamních systémů Sklik, Zboží, Heuréka, Glami, Sklik, Facebook, RTB House, Favi, CJ affiliate, Biano, Skrz, Affiliate Club.
- PPC BEE do 5 000 produktů zdarma.
- Příprava/revize xml feedů před spuštěním kampaní.
- Skripty a příprava dat pro PPC systémy.
Konzultace a poradenství
Konzultační činnost využívají nejčastěji klienti, kteří mají vlastního PPC specialistu nebo agenturu, ale rádi kampaním dodáváji pravidelné svěží impulsy a chtějí mít nezávislý pohled / kontrolu nad zvolenými taktikami.
Komplexní audit PPC kampaní
Žádný účet není perfektní, obzvláště pokud se mu stejný člověk věnuje delší dobu.
Pokud si chcete ověřit, zda vynakládáte peníze efektivně a využíváte opravdu online prostředí naplno, rádi vaše aktivity zrevidujeme.
Nezávislá expertíza je mnohdy i účinným prostředkem,
jak stávající agenturu motivovat k vyšším výkonům.
Školení
Tuto službu a cenové balíčky připravujeme.
Na co se můžete těšit:
- Jak si správně vyhodnotit data v Google Analytics.
- PPC kampaně v Google Ads a Skliku pro začátečníky a pokročilé.
- Jak na Google Data Studio.
- Školení na míru (obsah školení namícháme tak, aby měl pro Tebe maximální přínos).
Chci probrat svůj projekt
V pohodě. Nezávazně.